۱۳۸۷ فروردین ۲۸, چهارشنبه

داش آکل




برای همه ی اونایی که هستن ولی نیستن برای همه ی اونایی که زمستون را
طاقت میارن تا بهار بشه
بوي عيدي، بوي توپ، بوي كاغذرنگي،بوي تند ماهي‌دودي وسط سفره‌ي نو،بوي ياس جانماز ترمه‌ي مادربزرگ،با اينا زمستونو سر مي‌کنم،با اينا خسته‌گي‌مو در مي‌کنم!شادي شکستن قلک پول،وحشت کم شدن سکه‌ي عيدي از شمردن زياد،بوي اسکناس تانخورده‌ي لاي کتاب،با اينا زمستونو سر مي‌کنم،با اينا خسته‌گي‌مو در مي‌کنم!فکر قاشق زدن يه دختر چادرسيا،شوق يک خيز بلند از روي بته‌هاي نور،برق کفش جف‌شده تو گنجه‌ها،با اينا زمستونو سر مي‌کنم،با اينا خسته‌گي‌مو در مي‌کنم!عشق يک ستاره ساختن با دولک،ترس ناتموم گذاشتن جريمه‌هاي عيد مدرسه،بوي گل محمدي كه خشک شده لاي کتاب،با اينا زمستونو سر مي‌کنم،با اينا خسته‌گي‌مو در مي‌کنم!بوي باغچه، بوي حوض، عطر خوب نذري،شب جمعه پي فانوس توي كوچه گم شدن،توي جوي لاجوردي هوس يه آب‌تني،با اينا زمستونو سر مي‌کنم،با اينا خسته‌گي‌مو در مي‌کنم!

هیچ نظری موجود نیست: